Vítejte v obchodě Winkhaus

Vážení, bohužel v tuto chvíli nelze odesílat zásilky na Slovensko.

Nejčastejší dotazy - FAQ

1. Jak objednat?
Objednávky lze zadávat přímo v internetovém obchodě přidáním produktu do košíku, nebo odesláním objednávky e-mailem. Produkty firmy Winkhaus, které nejsou v nabídce internetového obchodu, lze objednat zasláním e-mailové objednávky. Tyto produkty lze také přidat do poznámky pod objednávkou s uvedením "objednávám navíc".

2. Je potřeba se registrovat?
Registrace není povinná. Jednorázové nákupy lze provádět bez registrace.

3. Jsou ceny na internetovém obchodu s DPH, nebo bez?
Uvádíme ceny s DPH.

4. Je možné objednat zboží s DPH 0%?
Ano, můžete zadat objednávku s 0% DPH.
Po přidání produktů do košíku na stránce: #shipping existují 3 možnosti plnění objednávky: Fyzická osoba, Firma s DPH, Firma s DPH 0%.
Pokud chcete zadat objednávku s DPH 0%, musíte si vybrat: DPH 0%. Do pole DIČ zadejte aktivní DIČ. Program ověří správnost a aktivitu DIČ.
Po zvolení DPH 0% - ceny v přehledu košíku (na #payment stránce) budou ceny s DPH 0%. DIČ bude po zadání objednávky znovu zkontrolováno. Pokud se ukáže, že poskytnuté DIČ je neaktivní, nebudeme moci zpracovat objednávku s 0% DPH. Objednatele o tom budeme informovat a navrhneme nákup včetně DPH.

5. Je možné zadat objednávku s 0% DPH, pokud je DIČ neaktivní?
Každá objednávka je námi kontrolována. Pokud je v objednávce uvedeno neaktivní DIČ, nebudeme moci objednávku zpracovat s 0% DPH. Objednatele o tom budeme informovat a navrhneme nákup včetně DPH.

6.Měna.
V internetovém obchodu je možné používat 3 měny: CZK – česká koruna, EUR – euro a PLN – polský zloty. Měnu můžete zvolit v levém horním rohu. Výběr měny znamená také platbu v této měně.

7. Je vystavována faktura s DPH?
Ano, pro každý nákup je vystavena faktura s DPH. Faktury jsou zasílány e-mailem na adresu uvedenou v objednávce.

8. Je možné získat slevu?
ANO. Firmy, podnikající v okenním odvětví obdrží slevu pro registraci v našem internetovém obchodu. Je také možné zaslat žádost o nabídku na nákup většího množství produktů. Žádosti prosím zasílejte e-mailem na: obchod@winkhaus.pl.

9. Jsou mé objednávky ukládány do systému?
ANO, vytvořené objednávky jsou uloženy do systému a můžete je zobrazit po přihlášení k Vašemu účtu.

10. Je možné vyhledávat produkty podle technických údajů?
ANO, prostřednictvím vyhledávacího mechanismu dle parametrů můžete hledat různé produkty podle jejich rozměrů, barvy a jiných vlastností.

11. Mohu k objednávce přidat své komentáře?
ANO, ke každé objednávce můžete přidat své komentáře.

12. Kde se můžu zkontrolovat, jaké produkty jsou v mém košíku?
Obsah košíku je k dispozici po kliknutí na ikonu Můj košík (v pravé horní části obchodu)

13. Jsou k dispozici certifikáty a technické výkresy produktů?
ANO, certifikáty a katalogové karty s technickými výkresy produktu jsou k dispozici po kliknutí na produkt (podrobnosti o produktu). Certifikáty, katalogy a letáky k produktům jsou k dispozici také v záložce Ke stažení.

14. Mohu hledat vybrané produkty?
ANO, existuje mnoho mechanismů pro vyhledávání produktů – hledat doporučené, pokročilé vyhledávání.

15. Jaké jsou možnosti platby?
Objednané zboží můžete zaplatit standardním bankovním převodem, rychlým online převodem (platební brána), případně dobírkou.

16. Zvolil jsem platbu převodem - jak zaplatit?
Platby prosím zasílejte na příslušné bankovní účty dle zvolené měny nákupu. Bankovní účty jsou uvedeny na stránce Bankovní účet. Jako variabilní symbol prosím uvádějte posledních 9 čísel čísla objednávky, např.: CZ:202006163000000005.

17. Je potřeba vytvořenou objednávku potvrdit?
NE, není potřeba. Pokud byl objednávce vybrán způsob platby na dobírku, nebo online platba, je objednávka automaticky odeslána ke zpracování. Pokud byl zvolen způsob platby předem, měli byste provést převod na účet uvedený v potvrzení objednávky. Objednávka bude předána ke zpracování po obdržení platby na firemním účtu.

18. Speciální objednávky.
Speciální objednávky na produkty, které nejsou skladem, nebo vyžadují individuální přípravu (např. sjednocené zámkové vložky, systémy generálního klíče), jsou realizovány až po zaplacení plné zálohy na objednané produkty. Objednávky řešené dle individuální specifikace zákazníka (systémy generálního klíče, sjednocené zámkocé vložky, náhradní klíče apod.) nelze vrátit.

19. Mohu zrušit svou objednávku/vrátit zboží na základě práva na odstoupení od smlouvy ozavřené na dálku?
ANO, máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy vyprší po 14 dnech, kdy jste převzali poslední položku, případně kdy poslední položku převzala Vámi určená třetí osoba, která není přepravcem. Objednávky realizované dle individuální specifikace zákazníka (systémy generálního klíče, sjednocené zámkové vložky, náhradní klíče apod.) nelze vrátit. Informace o právu na odstoupení od smlouvy jsou k dispozici na stránce Odstoupení od smlouvy.

20. Jaké jsou náklady na dopravu?
Náklady za dopravu jsou uvedeny na stránce Doprava.

21. Je možné zaslání do zahraničí?
NE, zboží zasíláme jen do České republiky.

22. Mohu vrátit, nebo vyměnit zboží na základě práva na odstoupení od smlouvy na dálku?
ANO, máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy vyprší po 14 dnech, kdy jste převzali poslední položku, případně kdy poslední položku převzala Vámi určená třetí osoba, která není přepravcem. Informace o možnosti vrácení zboží na základě práva na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku jsou k dispozici na stránce Odstoupení od smlouvy.